• *Pozivamo sve korisnike koji ostvaruju pravo na besplatan prijevoz prema bilo kojoj osnovi da što prije preuzmu svoje pretplatne kupone za tekuću godinu!*

Vrijednosna karta

Kliknite za pregled uputa

Vrijednosna karta vrijedi u svim zonama i na svim linijama i prenosiva je na druge korisnike. Može se kupiti na prodajnim mjestima ZET-a po cijeni od 10,00 kuna, i kioscima ugovornih partnera (iNovine i Tisak). 

Vrijednosnom kartom može se platiti prijevoz za više osoba po cijeni od 10,00 kuna po osobi, odnosno zoni, kao i dnevna karta po cijeni od 30,00 kuna.

Plaćanje prijevoza vrijednosnom kartom korisnicima omogućuje vožnju tramvajem, autobusom i uspinjačom, neovisno o smjeru putovanja, 90 minuta u I. te 30 minuta u svakoj sljedećoj zoni.

Kupnja i nadoplata vrijednosne karte

Kupnjom vrijednosne karte na prodajnim mjestima ZET-a ili kod ugovornih partnera, kupac određuje novčani iznos nadoplate, do najviše 1000 kuna, raspoloživ u cijelosti za plaćanje usluge prijevoza.

Vrijednosna kartica može se nadopunjavati na prodajnim mjestima ZET-a i kioscima Tiska!

Plaćanje prijevoza 

Putnik može platiti prijevoz vrijednosnom kartom na bilo kojem uređaju za registraciju i poništavanje karata u vozilu.

Za plaćanje u zoni u kojoj se trenutno nalazi, putnik mora samo prisloniti karticu uz uređaj i sredstva se automatski umanjuju za cijenu vožnje za jednu zonu i jednu osobu.

Kliknite za pregled uputa

Kod plaćanja prijevoza za više osoba, prije prislanjanja kartice putnik najprije odabire zonu, a zatim i  broj putnika za koje plaća prijevoz. Tek nakon toga prislanja karticu uz uređaj.

Nakon što je transakcija uspješno provedena, na zaslonu uređaja pojavljuje se natpis - "eKARTA USPJEŠNO KUPLJENA" te ukupan iznos kupnje i vrijeme do kada karta vrijedi.

Isti je postupak i kod plaćanja prijevoza za više zona.

Vrijednosnom kartom može se kupiti i dnevna karta (vrijedi samo u I. tarifnoj zoni) po cijeni od 30 kuna. Kod kupnje dnevne karte putnik na zaslonu uređaja najprije odabire ikonu s natpisom "dnevna karta", a zatim broj putnika te prislanja karticu uz uređaj. Nakon što je transakcija uspješno provedena, na zaslonu uređaja pojavljuje se primjerice natpis "eKARTA USPJEŠNO KUPLJENA", 30,00 kn, Vrijedi do 3:59.

Informacije o karti mogu se provjeriti na uređajima za registraciju odabirom opcije "i" na zaslonu te prislanjanjem kartice.

Ostale informacije

Nakon plaćanja prijevoza vrijednosnom kartom, putnik se pri izlasku iz vozila ne mora "odjavljivati".

Međutim, registriranje je obavezno prilikom svakog ulaska u vozilo prislanjanjem kartice uz uređaj za registraciju. S vrijednosne karte ponovno će biti naplaćen prijevoz samo ako je isteklo vrijeme predviđeno za putovanje (90 minuta).

U slučaju gubitka vrijednosne karte, putnik nema pravo na zamjensku kartu i povrat sredstava.

Isto tako, u slučaju pogrešne, odnosno neželjene transakcije, ZET ne nadoknađuje štetu. 

Svaki  kupac uz karticu dobiva i letak s uputom za korištenje, a može ga se preuzeti i ovdje.

« natrag

ispiši stranicu

Preuzmite sadržaj

Obavijesti

Zahtjevi za izdavanje pretplatnih karata