35 godina tramvajskog prstena
Tramvajska pruga koja se od Savske ceste odvaja Horvaćanskom cestom te preko Jadranskog mosta i remetinečkog rotora vodi prema Velesajmu, izgrađena je 1985. godine. U Sopotu je spojena sa 6 godina ranije sagrađenom prugom i tako se zatvorio tramvajski prsten kroz Novi Zagreb.
Puštanje u promet bilo je 29. studenoga 1985. godine, dakle prije punih 35 godina. Izgrađeno je gotovo 3000 metara tramvajskog kolosijeka u Aveniji Dubrovnik te još 1000 metara pruge na Jadranskom mostu.
Kroz, ili do Novog Zagreba, voze tramvaji linija 6, 7, 8 i 14. Do 1991. vozila je i linija 16, od Črnomerca, Savskom cestom, preko Jadranskog mosta do Zapruđa. Do ukidanja je došlo zbog nedostatka vozača, odnosno Domovinskog rata jer su brojni vozači ZET-a bili angažirani u obrani domovine. Tada je uspostavljena zamjenska autobusna linija 109
(Črnomerec – Dugave).
Od ove godine, od 29. travnja, tramvajska pruga prolazi i kroz novo sagrađeni remetinečki rotor, koji dodatno doprinosi užitku vožnje plavim zagrebačkim vozilima.
Top