Povodom obilježavanja 133. rođendana Zagrebačkog električnog tramvaja, pozivamo vas da nam se pridružite na jedinstvenom putovanju kroz vrijeme!
U jutarnjim satima 5. rujna 1891. godine prvi put su planirano i organizirano zagrebačkim ulicama krenula tramvajska kola, pokretana jednom konjskom snagom, a koja su 1910. godine zamijenjen električnim.
Kako bismo na poseban način proslavili ovaj važan jubilej, u suradnji s Tehničkim muzejom “Nikola Tesla” organizirali smo prigodnu vožnju muzejskom linijom 21 s legendarnim modelom tramvaja M24., koji je proizveden točno prije 100 godina u ZET-ovim radionicama pod stručnim vodstvom inženjera Dragutina Mandla.
Muzejska linija 21 će u četvrtak, 5. rujna voziti na relaciji:
U jutarnjim satima 5. rujna 1891. godine prvi put su planirano i organizirano zagrebačkim ulicama krenula tramvajska kola, pokretana jednom konjskom snagom, a koja su 1910. godine zamijenjen električnim.
Kako bismo na poseban način proslavili ovaj važan jubilej, u suradnji s Tehničkim muzejom “Nikola Tesla” organizirali smo prigodnu vožnju muzejskom linijom 21 s legendarnim modelom tramvaja M24., koji je proizveden točno prije 100 godina u ZET-ovim radionicama pod stručnim vodstvom inženjera Dragutina Mandla.
Muzejska linija 21 će u četvrtak, 5. rujna voziti na relaciji:
- Ljubljanica - Vodnikova - Glavni kolodvor - Trg žrtava fašizma - Trg bana Josipa Jelačića - Frankopanska - Savska - Ljubljanica.
Prvi polazak ostvarit će se s Ljubljanice u 10 sati, a zadnji u 15:30 sati. Linija prometuje u slijedu polazaka od oko 50 minuta. Vožnja se odvija uz korištenje svih redovitih stajališta i potpuno je besplatna.
Pozivamo vas da doživite duh prošlih vremena u najstarijem zagrebačkom tramvaju, koji je ujedno i dragocjeni eksponat Tehničkog muzeja “Nikola Tesla”. Posebnost ove vožnje dodatno naglašavaju i motorna kola broj 11, proizvedena 1926. godine, te prikolica 559, nastala pregradnjom prvog električnog tramvaja iz 1910. godine, tipa Ganz T50.
Veselimo se vašem dolasku!
Pozivamo vas da doživite duh prošlih vremena u najstarijem zagrebačkom tramvaju, koji je ujedno i dragocjeni eksponat Tehničkog muzeja “Nikola Tesla”. Posebnost ove vožnje dodatno naglašavaju i motorna kola broj 11, proizvedena 1926. godine, te prikolica 559, nastala pregradnjom prvog električnog tramvaja iz 1910. godine, tipa Ganz T50.
Veselimo se vašem dolasku!