20. listopada 2025.
U promet uključen 14. novi niskopodni tramvaj

Od danas zagrebačkim tračnicama vozi četrnaesti novi niskopodni tramvaj iz serije TMK 2400. Tramvaj je u promet uključen na liniju 9 koja povezuje Borongaj i Ljubljanicu
te se na ovaj način nastoji prijevoznu uslugu korisnicima linije 9 učiniti još dostupnijom, posebice osobama koje su slabije pokretne, osobama koje koriste invalidska kolica, kao i roditeljima s dječjim kolicima.
Podsjećamo kako je riječ o prvim novim tramvajima u gradu nakon 15 godina, što predstavlja važan iskorak u modernizaciji javnog prijevoza. Do kraja godine planirana je isporuka svih 20 novih tramvaja, dok se sljedeće godine nastavlja isporuka dodatnih 20 vozila.
Tramvaj TMK 2400, proizveden je u tvrtki Končar - Električna vozila d.d., dugačak je 20,8 metara i može prevoziti 115 putnika.
Novi tramvaji su tiši, udobniji i pristupačniji, zbog čega je vožnja osjetno ugodnija. Svako novo vozilo dodatno doprinosi kvalitetnijem, ugodnijem i održivijem prometnom sustavu na korist svih građana.
Vrijednost ugovora za prvih 20 tramvaja iznosi 47,2 milijuna eura (s PDV-om), a sredstva su osigurana putem EU fondova kroz Mehanizam za oporavak i otpornost (NPOO 2021.-2026.).
Photo: Grad Zagreb

te se na ovaj način nastoji prijevoznu uslugu korisnicima linije 9 učiniti još dostupnijom, posebice osobama koje su slabije pokretne, osobama koje koriste invalidska kolica, kao i roditeljima s dječjim kolicima.
Podsjećamo kako je riječ o prvim novim tramvajima u gradu nakon 15 godina, što predstavlja važan iskorak u modernizaciji javnog prijevoza. Do kraja godine planirana je isporuka svih 20 novih tramvaja, dok se sljedeće godine nastavlja isporuka dodatnih 20 vozila.
Tramvaj TMK 2400, proizveden je u tvrtki Končar - Električna vozila d.d., dugačak je 20,8 metara i može prevoziti 115 putnika.
Novi tramvaji su tiši, udobniji i pristupačniji, zbog čega je vožnja osjetno ugodnija. Svako novo vozilo dodatno doprinosi kvalitetnijem, ugodnijem i održivijem prometnom sustavu na korist svih građana.
Vrijednost ugovora za prvih 20 tramvaja iznosi 47,2 milijuna eura (s PDV-om), a sredstva su osigurana putem EU fondova kroz Mehanizam za oporavak i otpornost (NPOO 2021.-2026.).
Photo: Grad Zagreb
