01. rujna 2025.
U prometu 11. novi niskopodni tramvaj

Nakon uspješno obavljenog testiranja, 11. novi niskopodni tramvaj od ponedjeljka prometuje na liniji 13 (Žitnjak - Kvaternikov trg).
Riječ je o prvim novim tramvajima u Zagrebu nakon 15 godina. Do kraja godine pristići će svih ugovorenih 20 tramvaja, dok se iduće godine nastavlja isporuka dodatnih 20. Slijedi i nabavka dodatnih 40 dužih tramvaja što će prijevoznu uslugu učiniti još kvalitetnijom, a krajnji cilj je poticanje građana da za svakodnevno putovanje gradom sve više koriste javni gradski prijevoz.
Podsjetimo, tramvaj dužine 20.8 m, kapaciteta 115 putnika, prilagođen je osobama s invaliditetom, opremljen je video nadzorom, USB priključcima i sustavom za brojanje putnika, a vijek eksploatacije mu je 35 godina.
Izz tvrtke Končar - Električna vozila d.d. ZET-u je isporučen i 12. novi tramvaj koji će, nakon što se obave sve potrebne provjere, uskoro biti puštenu promet.
ZET je prepoznao potencijal EU fondova te se sva velika ulaganja u modernizaciju voznog parka planiraju financirati iz EU fondova i to najviše kroz Nacionalni plan oporavaka i otpornosti 2021 - 2026 i Program konkurentnosti i kohezija 2021.-2027.
Uz rekonstrukcije tramvajskih pruga i skretnica te gradnju novih, nabavka tramvaja i autobusa je velik iskorak u modernizaciji voznog parka te dostizanju što ugodnijeg, sigurnijeg i pouzdanijeg javnog prijevoza.
Riječ je o prvim novim tramvajima u Zagrebu nakon 15 godina. Do kraja godine pristići će svih ugovorenih 20 tramvaja, dok se iduće godine nastavlja isporuka dodatnih 20. Slijedi i nabavka dodatnih 40 dužih tramvaja što će prijevoznu uslugu učiniti još kvalitetnijom, a krajnji cilj je poticanje građana da za svakodnevno putovanje gradom sve više koriste javni gradski prijevoz.
Podsjetimo, tramvaj dužine 20.8 m, kapaciteta 115 putnika, prilagođen je osobama s invaliditetom, opremljen je video nadzorom, USB priključcima i sustavom za brojanje putnika, a vijek eksploatacije mu je 35 godina.
Izz tvrtke Končar - Električna vozila d.d. ZET-u je isporučen i 12. novi tramvaj koji će, nakon što se obave sve potrebne provjere, uskoro biti puštenu promet.
ZET je prepoznao potencijal EU fondova te se sva velika ulaganja u modernizaciju voznog parka planiraju financirati iz EU fondova i to najviše kroz Nacionalni plan oporavaka i otpornosti 2021 - 2026 i Program konkurentnosti i kohezija 2021.-2027.
Uz rekonstrukcije tramvajskih pruga i skretnica te gradnju novih, nabavka tramvaja i autobusa je velik iskorak u modernizaciji voznog parka te dostizanju što ugodnijeg, sigurnijeg i pouzdanijeg javnog prijevoza.