Zagrebački električni tramvaj, u svrhu nabave i osuvremenjivanja putničkog voznog parka, aplicirao je na ograničeni postupak dodjele bespovratnih sredstava koje je provelo Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture Republike Hrvatske, s projektom za nabavu novih autobusa pod nazivom „Nabava 15 autobusa za potrebe ZET-a“ .
Nakon provedenog postupka, odabran je upravo projekt Zagrebačkog električnog tramvaja te se promptno i u skladu sa zakonskim propisima i okvirima Republike Hrvatske i Europske unije pristupilo realizaciji nabave novih autobusnih vozila, konkretno 5 klasičnih autobusa i 10 zglobnih autobusa.
"Nabava 15 autobusa za potrebe ZET-a" naziv je projekta kojeg je sufinancirala Europska unija iz Kohezijskog fonda, a obuhvaća nabavu 10 zglobnih i 5 klasičnih autobusa za potrebe javnog prijevoza na području grada Zagreba, ukupne vrijednosti 42, 5 milijuna kuna.
Ograničeni postupak dodjele bespovratnih sredstava, u sklopu Europskih strukturnih i investicijskih fondova Europske unije i Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija“, provelo je Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture. U cjelokupnom su iznosu financirani svi tzv. prihvatljivi troškovi u iznosu nešto većem od 32 milijuna kuna. 85% sredstava potječe iz Kohezijskog fonda, a 15 % iz državnog proračuna. Preostale troškove podmirio je Zagrebački holding – podružnica ZET.
Ukupna vrijednost projekta
Nakon provedenog postupka, odabran je upravo projekt Zagrebačkog električnog tramvaja te se promptno i u skladu sa zakonskim propisima i okvirima Republike Hrvatske i Europske unije pristupilo realizaciji nabave novih autobusnih vozila, konkretno 5 klasičnih autobusa i 10 zglobnih autobusa.
"Nabava 15 autobusa za potrebe ZET-a" naziv je projekta kojeg je sufinancirala Europska unija iz Kohezijskog fonda, a obuhvaća nabavu 10 zglobnih i 5 klasičnih autobusa za potrebe javnog prijevoza na području grada Zagreba, ukupne vrijednosti 42, 5 milijuna kuna.
Ograničeni postupak dodjele bespovratnih sredstava, u sklopu Europskih strukturnih i investicijskih fondova Europske unije i Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija“, provelo je Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture. U cjelokupnom su iznosu financirani svi tzv. prihvatljivi troškovi u iznosu nešto većem od 32 milijuna kuna. 85% sredstava potječe iz Kohezijskog fonda, a 15 % iz državnog proračuna. Preostale troškove podmirio je Zagrebački holding – podružnica ZET.
Ukupna vrijednost projekta
- 42.480.634,50 kuna
Sufinancirani prihvatljivi troškovi
- 32.034.750,00 kuna
85% prihvatljivih troškova sufinancirano je iz Kohezijskog fonda.
15% prihvatljivih troškova sufinancirano je iz Državnog proračuna Republike Hrvatske.
Preostale, neprihvatljive troškove projekta financirao je ZET.